plugg och te

Nu sitter jag och pluggar historia, det är rätt intressant men väldigt mycket fakta att kunna. Trots att jag har en del kvar att lära mig så kände jag att jag behövde en liten paus från allt pluggande. I övrigt så har jag inte gjort så mycket idag utan mest varit hemma och fixat och pluggat. Så nu ska jag ta det lugnt i en kvart, koka lite te kanske och sedan lägga näsan i aztekernas värld igen. Visste ni föresten att Mayafolket trodde/tror att jorden kommer att gå under år 2012 den 23 december. Känns nästan lite läskigt.
pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: et

och ännu läskigare är att de hade rätt om att året hade 365 dagar:( fast ja, varför skulle den gå under:D

2009-09-21 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0