shlaplabla

Jag tränar på att A R T I K U L E R A med min nya gomtanställning i munnen. Den gör inte ont, men några små skruvar gnager en del i kinden och den lilla plastplattan i gommen gör så  att jag typ lespar. Om jag säger Så låter det när jag pratar blir det ungefär shå lhåher deth närh djag prathar. Haha, men det skulle visst bli bättre inom några dagar. Tills dess hoppas jag att jag slipper högläsning.
Trots att jag låter som en tönt och allt så känns det lite bättre än väntat. Det skönt för jag slipper även kören idag, jag är hemma fram tills halv elva ; ) 
Nu ska jag kolla på Andra Avenyn och dricka smoothie, det känns nästan lite lyxigt (:
adjö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0