tandställningsbroshyr

Jag försöker övertala mamma och pappa att den fettiga killen på tanställnings broshyrens framsida är sjukt ful, men de håller inte med mig. De säger att man inte ska säga att en människa är ful, jag bara hallå? Men han var ju inte fin, kanske inte mega extremt ful men ändå hur stor lust får man att ha tandställning när killen på framsidan ser ut som en tönt? Kan de inte ha någon snygg kändis så att man känner ¨Åh vad snygg den är jag vill också ha tandställning¨ Okej, ja nu är jag upprörd. Här kommer han i alla fall, så skriv vad ni tycker!

Han har fina tänder okej, men kolla håret och ögonbrynen och typ smilet! jag dör. Tänk på att hyn ser mindre äcklig ut på den här bilden eftersom den är tagen av webbkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0