3 januari

Hej på er! Just nu sitter jag här i vår lilla lägenhet i stockholm och bloggar. Mamma och pappa ville att jag skulle följa med på någon ¨unik¨ utställning. ¨Du kommer uppskatta det när du blir äldre Julia¨ är det jag brukar få höra men jag känner ändå att det känns mer lockande att se ifall det finns några snygga reavaror att haffa någonstans. Så strax ska jag ut och låta pengarna rinna genom fingrarna. Haha, nej det ska jag inte... faktiskt.
Och Idag fyller min fina kompis Emlia och år, 15 feta till och med (: Grattis gumman! ♥
Haha, och i morgon ska jag och Fiffi på hemligt uppdrag angående en grej hon ska få ;) ni kan ju bara gissa vad det kan vara!
Nu ska jag inte sitta här och skriva längre.
Puss ♥
skrivet: 11.40

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Jag har frågestund på bloggen gå gärna in & ställ nån fråga!:)

2011-08-20 @ 13:55:42
URL: http://iidalindberg.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Jag har frågestund på bloggen gå gärna in & ställ nån fråga!:)

2011-08-20 @ 13:55:45
URL: http://iidalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0