gospel

Just nu sitter jag och lyssnar på gospel, en skiva från skolan med låtar vi ska sjunga under en konsert i stockholm i februari. Det ska faktiskt bli riktigt kul, och för en gångs skull får vi sjunga något annat än klassiskt och svenska låtar. Det känns faktiskt bra just nu, förutom att vi sjunger gospel på kören har vi syslöjd den här terminen och så ska vi ska sätta upp Jesus Christ Superstar för andra året  i rad med kören och jag, julia och emilia har anmält oss till dansgruppen... haha vi får ju se hur det går. Jag har också bestämt mig för att söka till teater Amfora som är en slags musikalteater som jag har velat vara med i sedan jag var typ 9 år men när jag fyllde 10 som var gränsen för att få söka lade de ner det. Men för två år sedan tog de upp det igen men jag har inte riktigt vågat eller kommit mig för att söka, men nu så! Nu ska jag ta och röra på fläsket och inte vara en sån latis, hahaha. Nej men seriöst så ska jag gå och fixa ett friskiskort snart också, för man måste ju börja i tid inför bikinisäsongen, haha :D Nej nu ska jag gå och plugga så att jag får MVG i alla ämnen den här terminen. Nej jag har inte alls höga krav? Haha :p
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0