måndag i staden

Nu är det en vecka kvar på lovet, det börjar kännas lite jobbigt faktiskt.. även om det ska bli skönt att ha något att göra på dagarna så saknar jag inte proven och all stress och press på bra betyg.
Idag har jag varit på stan hela dagen, först med Fiffi på hemligt uppdrag (haha ni kan ju gissa vad det kan vara!) och så köpte jag även en söt tröja från Vila och ett par fina örhängen från H&M på rean som jag egentligen inte behövde ;) Sedan åkte jag ner igen och åt lunch eftersom min bussbiljett ändå inte hade gått ut, träffade då Olivia och Emilia.
Nu sitter jag hemma och som vanligt är datorn min bästa vän, och som vanligt blir inläggen ganska så oviktiga. Men jag kände mig lite tvungen att blogga eftersom vi ändå har lov.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0