Mysdag med fina vänner ♥

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, som vanligt. Men det känns som om jag har tappat inspirationen lite. Jag känner mig sjukt trött på bloggdesignen jag har just nu och hela bloggen också. Men strunt samma nu. I övermorgon (egentligen idag då) börjar vi skolan, jag längtar inte alls. Förutom att jag får träffa alla mina bestisar ♥

Idag har jag, felicia och olivia annars haft det riktigt roligt. Först spelade vi wii fit och guitarhero. Haha, när jag skulle förklara för olivia att jag ville spela wii fit så sa jag utan att tänka riktigt ¨jag vill spela erat fit(t)spel nu!¨ hahah!
Sen kom i alla fall felicia och vi gick och köpte godis och jag frös häcken av mig. När vi köpt godis satte vi oss och tittade på Barnhemmet. Jag kissade på mig, och så grinade jag och olivia seriöst sönder i slutet för att det var så sorgligt. Felicia tyckte vi var konstiga. Sen var det jag som var lite konstig, och olivia låtsades vara små läskiga barn och gick runt på huk såg läskig ut och skrämde mig, så jag skrek sönder min hals för att jag blev så rädd. Uuh, jag tycker inte om skräckfilmer.
Senare på kvällen gick vi ut och gick i två timmar, i 20- grader. Mina tår frös så vi satte oss mitt på gatan och tog av oss skorna så att jag kunde få olivias raggsockor. Vi hann även med att springa på djäkneberget och skrika att vi hatade alla lärare och kasta oss i snön. Sjukt mysigt ♥ Men om någon såg oss så måste de ha undrat vad vi höll på med!
Haha, ja det är en liten sammanfattning av vår fina dag, jag älskar er raringar!♥
Nu ska jag sova, godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhaha, fy fan vad skoj vi hade!:D Jag älskar er<3

2010-01-10 @ 10:32:47
Postat av: Olivia

Oj, glömde skriva i mitt namn:P

2010-01-10 @ 10:34:17
URL: http://oliviad.devote.se
Postat av: Felicia

Shit va kul de var asså!

Älskar er<3

2010-01-10 @ 13:46:59
URL: http://annafelician.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0